Followers

Friday, March 8, 2013

WEEKEND


Assalamualaikum.

actually aku nak update semalam . tapi tak berkesempatan pulak . hujung minggu haritu memang terlalu lama aku tak spent time dengan bebudak rumah . dulu budak rumah ada 10 orang .sekarang tinggal lah 6 orang . dah tak seriuh dulu . pepagi lagi dah keluar dengan zyra nak cari barang masak . masak apa ? kononnya teringin makan spaghetti la dengan bebudak rumah . tak la sesusah mana . tapi sabtu tu masak nasi ayam dulu . peww . tak pernah kot buat nasi ayam sendiri . biasa kat rumah tolong tolong mak je . kat sini mulalah tak ingat apa step step nak buat.


 nampak tak sampai dua periuk masak nasi . ni takot tak cukup sebenarnya . 






 tadaa .. itu ayam perap dengan sos tiram . actually dapat idea dari mama imran . grasias aunty . tapi tula . perap tak lama . tak brape menjadi pulak kali ni . lepas siap siap je buat nampak sangat kelaparan . so aku tak sempat snap pic selepas siap semua  . rugi rugi . lepas makan je aku dengan bebudak ni nak bersiap pergi ambil angin kat pantai . tapi kenalah singgah rumah sewa imran kejap . nak hantar nasi . dia konon konon marah la sebab tak ajak dia sekali. tapi nak buat macamana kereta dah penuh la . semua perempuan pulak tu . next time la sayang oi .

okeyy . time untuk pantai pulak . antara tempat yang kerap aku pergi sebab dekat dengan tempat aku . aku bukan la penggemar angin kencang . and angin yang sepoi sepoi dapat larikan mood aku sekejap je . pastu dah muka pun comot kena pasir , terpaksa la duduk jauh sikit dari pantai . 

banyak lagi aku nak cerita , akan datang aku sambung :)





No comments:

Post a Comment