Followers

Thursday, January 31, 2013

JUMAAT BERMAKNA


Assalamualaikum . 

firstly dengar dulu lagu ni tau !


Hari ni antara jumaat yang happening . sebab ape ? first time tengok Imran pergi kolej pakai jubah. JUBAH PUTEH! bukan laa aku nak mempertikaikan ke ape . cuma terharu dengan penampilan dia. kalau mama and babah dia tengok mesti bangge . hihi . kata Imran lecturer dia pun pening tengok dia.

mana taknya tak pernah pernah dia macam tu . masa dia berjalan tadi nak bagi kunci motor dekat aku , pehh . ada nur kat  muka dia . hihi . alahai sayang oi .. ni dia suruh lepak dekat cc dulu sementara nak tunggu dia nak lunch sesame . aku habis kelas simulation awal , so kena tunggu dia habis kelas pulak .

cepatlah habis kelas, malas nak lepak lelame kat cc  ni . memang la tak ramai orang , tapi bosannye boleh tahan laa. petang ni ada kuiz Record . chapter 1-3 pulak tu , semalam dah macam pembaca berita zyra cakap gaye aku nak menghafal nota . peduli semua tu janji aku nak markah tinggi . tak ada makna nak berangan sem ni . 

bahagia pulak lagu atas tu . macam nak terlentok aku kat keyboard . haha. okey. sampai sini je aku nak merepek. next time aku nak update gambar segala . hope diberikan kesempatan . 
Amin .

ILOVEYOUDEARCINTEE



No comments:

Post a Comment