Followers

Monday, January 28, 2013

11 MONTH .


Assalamualaikum . ^^


Untuk yang sekian kalinya aku nak mengupdate . kali ni about my 11 month anniversary with him . masa berlalu terlalu lahai cepat . bila berbual dengan dia . dia nyanyi lagu 150 juta kali . dia kata untuk aku lagu tu . aku mampu senyum bila dengar lagu tu .

150 Juta Kali

Thanks sayang untuk kasih sayang and cinta selama ni . terlalu panjang lagi perjalanan hidup kita ni . panjang mungkin untuk perancangan kita . tapi kita hanya mampu merancang . aku dan dia dah sedia apa pun dugaan yang akan datang. tak pelu di paksa tak perlu takutkan . andai kita ada jodoh . insyAllah .. kita sama sama berdoa jela k.

tak sabar nak tunggu next month . for the first year we have been together . kiteorang ni pernah la bepisah sekejap . sekejap sangat.  2 hari je . masa tu baru nak sesuaikan diri kot.  and ada sikit masalah. biasalah masalah memang tak pernah lekang dari hidup ni . glad to know that he want me to be his wife on future . ohhh my .. harap semua tu termakbul la.

dia ada cakap jugak , susah sebenarnya nak mulakan sesebuah hubungan , yela , nak pahamkan kita ni macamana , kita ni suka makan apa , minum apa . apa yang kita tak suka , apa yang  kita suka , semua nak ambil masa untuk tahu semua tu . tapi dia ajar kat aku supaya ikhlas  and urusan kita akan dipermudahkan . alhamdulillah , berkat kesabaran , tolak ansur bagai . aku dan dia still together .

aku kadang jeles tengok orang yang couple betahun tahun , yang bertunang . yang kawin lagi . alahai . tapi aku jugak belajar . tak semestinya kita akan kekal dengan orang yang kita cinta.  tunang tak semestinya kawin . kawin jangan la pulak bercerai berai . astaqfirullah . minta dijauhkan la semua tu . kita berserah pada Allah agar diberikan jodoh yang terbaik untuk kita .

harini tak banyak aktiviti yang kiteorang buat . just lunch sesame tadi . then petang sikit nanti nak p bagi ikan makan . aktiviti termurah and termudah . kiteorang pun happy tengok ikan ikan yang kelaparan . hihi .
suppose to be this weekend dia balek kluang . tapi tulah . dia kata takut tak sempat nak p cari barang tuk niaga nanti .

sayang balek la next week . family awak dah rindu dekat awak tu . hope dia dengar  haha . rindu ah dengan family dia . rindu dengan kemesraan babah dia . dengan masakan mama dia yang superb tu . peww . teliuh aku dah ni . abes basah keyboard . haha .

banyak benda la sayang nak bercerita . tak teluah dah ni . ada benda yang akan jadi rahsia kita berdua je . menanges , ketawa , semua la . tu biarlah disimpan ingatan and hati je .

ILOVEYOUDEARCINTEE!


No comments:

Post a Comment