Followers

Wednesday, October 30, 2013

KONVOKESYEN KALI KE-79


Assalamualaikum..

Setelah beberapa lama . lama la sangat kan , lama jugak la tak update pape kat blog ni,
tak bermaksud mengabaikan pun, selalu tengok , tapi blank tak tau nak update pape.
Aku tengah menghitung hari je ni.

BUKAN NAK BERTUNANG
BUKAN NAK BERKAHWIN



tapi tunggu hari hari nak berkonvo
YAHOOOOOOOOOO!!
Gumbira tak terkata bila sampai jugak hari aku dapat pakai jubah and bakal amik segulung diploma.
Tiga tahun aku mengabdikan diri dalam diploma yang memang minat aku.
Memang satu kepuasan bila dapat habisakan apa yang aku sukar nak mulakan dulu.

Ni hadiah dari aku untuk family tercinta yang banyak menyumbang jasa semasa aku kat sana.
Terlalu banyak dugaan, banyak sangat . 

Nak diceritakan pengalaman memang takkan habis punya dalam sehari, biarlah ada masa nanti aku ceritakan.
Kalau bukan dalam blog ni mungkin untuk bakal anak anak aku nanti
k ini dah berangan menggatal sangat nak kawin ni . haha

Okeyy stop mengarut, aku nak tunjuk ni sebenarnya :



Untuk mereka yang akan berkonvo selalunya akan buka page ni and follow semua step yang dia bagi.
Kalau rajin tengok, senanglah apa yang nak kena buat, 
kalau malas je tak reti nak buat apa .


Nak senang fahamkan je link link yang ak bagi kat atas ni...
Kat situ tinggal ikot je step by step .

Benda yang aku nak tengok sangat sebenarnya number giliran aku.
Macam biasa dari tadika ke sekolah rendah ke sekolah menengah ke kolej
nama aku memang yang terakhir sekali.
well well well .
semua gelakkan jugaklah bila nama aku last, tapi ada sorang gojes tu bagitau kena tunggu semua habis baru boleh keluar. haha. 
macam buat aku sejuk hati jugaklah bila dengar macam tu,

Okeylah ada kerja nak buat ni.
Selamat berkonvo rakan seperjuangan.
Jumpa di dewan nanti.
Adiosaaa

No comments:

Post a Comment