Followers

Monday, May 20, 2013

19 MAY 2013


Assalamualaikum :)

wahhhh . akhirnya umur semakin meningkat . semakin tua ? mestilah . nak muda je mana boleh kan.
sehari sebelum hari yang ditunggu, aku macam biasa lah kerja melambak kat office .
tapi yang bestnya macam dimudahkan je .
semua berjalan dengan lancar. plus aku terniat nak beli motor baru . hihi

niat aku disambut baik dengan mak and abang adey selaku sponsor aku .
sponsor tak jugak lah. sebab hampir semua gaji aku ditolak semata nak amik moto.
kereta ? rilex dulu . slow slow . kerja pun baru sehari jagung kan .

malam tu aku ingat main main mintak kek dari kak as dengan abang zul . tapi dibelikan betol.
dah macam kanak kanak riang je . 
dengan blueberries cakes plus kek yang colour colour tu .
memang sayang sangat nak makan .

okey back to story . malam sebelum detik 12 malam , bajet menuggu lah insan tersayang wish.
tapi hampeh .
aku dok menuggu jugak . tapi tak ada jugak . dengan panas hatinya .
dahlah tak ada kredit then tak tahu nak contact macamana .
haissshhhh . Allah jela tahu apa aku rasa .

so .. malam yang tersangat menyayat hati bila aku tido dengan air mata .
hahaha . macam apa nak sangat simuk tu wish .
keesokkan paginya aku bangun awal dari biasa .
lepas azan subuh je terus solat , and biasalah.
mendoakan kesejahteraan diri and family . berterimakasih atas kehidupan yang indah ini.

mak macam nak dengki aku je tau hari tu .
tinggal aku sesorang kat rumah 
adik sorang kerja sorang merayap.
abang zihar pulak p mana tah . so aku melayan perasaan lagi lah jawabnya .
menuggu muk tak muncul2 jugak . GERAM !

macam nak merayap je . tapi malas . so duduk jela kan rumah .
dipendekkan cerita , petang tu mak ajak keluar , tengah bersiap .
cube teka .........

MUHAMMAD SHAFIQ IMRAN ISMAIL DATANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG !!!
PLUSS ADA KEKKKKKKKKKK !

haha . excited campur geram ! kuangajaq betol . tak mesej tak cal . tetibe muncul!
ada jugak adik bagitau mak . mak pulak menyampaikan kat aku yang muk nak datang.
tapi aku tak caya . mana tak nya . dah petang kot ..

hehe . dengan muka seposen aku potong kek LAGI ! hehe 
kejam muk memang kejam !
hadiah apa ?
muk kata nanti . tapi takpelah . sebenarnya dia dah bagi hadiah yang special buat aku.
hormati keluarga aku .
and one more . sanggup datang untuk sambut besday aku .

umur semakin bertambah . 
harap Allah panjangkan umur kedua ibu bapaku untuk melihat segala kejayaan aku.
melihat bakal cucu cicit mereka .  doakan kebahagiaan dunia dan akhirat aku .
Amin Amin Amin Ya Rabb :)

No comments:

Post a Comment