Followers

Friday, October 5, 2012

Mybe My Mr. Right

Kenape MYBE ? 
sebab belum sah lagi laa .. 
angan angan yang terpendam lama, 
mengharap dipanjangkan jodoh. 
Cerita kite mungkin lebih kurang sama dengan cerita cinta orang laen, 
tapi tak sama  rasanya jalan cerita , 
harini dah 7 bulan 8 hari .. BAHAGIA ? 
haruslah .. bergaduh tu mestylah .. 
name pun bercinta.. mane ade yang bahagia 24 hours. 
perbezaan perangai membuatkan kite cube memahami satu same laen .. 
Alhamdulillah family dia dapat terima aku, 
teringin gak nak bawak dia jumpa family aku, 
cuma kena tunggu masa yang sesuai, insyAllah..
 semoga dipermudahkan.. 

MUHAMMAD SHAFIQ IMRAN ISMAIL

aku nak kau tau, 
hidup ni macam roda yang sentiasa berputar
dan akan berhenti bile tiba masanya.
kita tak nampak apa akan jadi lepas ni,
tak tahu apa yang tuhan aturkan untuk kita,
tapi bila aku paksa hati aku untuk jauh dari kau,
sumpah aku saket :(

kalau nak bercerita pasal perangai,
memacam nak ditaip
angen kau yang aku gerun
tapi kekandang buat aku tersenyum sendiri bile ingatkan
susah tau nak tengok kau pujuk aku

ada la 1 hari tu kau pujuk aku
aku nanges plus ketawa
macam tak caye.



ingat tak gamba ni?
thanks sesangat teman kite p MPG..
belagak la sikit sebab bawak bf ..
banyak lagi nak masukkan gamba..
next time ye sayang..

LOVE U CINTE :)

No comments:

Post a Comment