Followers

Friday, October 12, 2012

Kehilangan & Pengajaran

 Kalau sebelum ni aku menanges sebab hilang pendrive ,
sekarang aku nak nanges sebab hanset hilang ..
orang kate.. pendrive tu tak penting ..
tapi pendrive tu macam macam ada ..
assignment aku ..
gambar gambar semua ..

ntah laaa.. aku lau harta aku memang aku jaga..
sayang kan .. beli pun bukan guna daun ..
pasal hanset laka laka gak la .
si dia p manceng .. syokk sangat la tuu ..
sampai hanset pun terlupa letak mane ..
akibatnye .. hilang laa..

tapi kesian gak kat pencuri tuu ..
matikan hidupkan balek pun takkan boleh tukar password laa ..
handset tu dah di setting dengan password ..
try la bukak kalau boleh ..
everything dalam tu aku dah set ..
jual laa .. nanty kau gak yang susah ..
aku bukan tak marah. marah la gak sebab dia careless ..
yelaa .. barang aku kan .. 

tapi nak buat macamana . benda dah jadi . sabo jelah .. 
macam dia cakap tadi . barang hilang bole ganti .
tapi kalau cinta dari aku hilang . dia nak bunuh diri .
ayyo sayang .. jangan la pikir sampai macam tu ..
 ite sayang handphone tu ..
warranty pun tak habes lagy.
tak ada luck la tu kan.
memang mintak handset baru la tu ..
tak bagi ite same same dengan babah awak la kan ..
sorry babah .. lepas ni tak geng la handset kan ..
aku tak boleh tido sebenarnye ..
sebab tu dok mencarut je ni ..

dari tadi aku dok pk .. kenapa barang barang aku kerap hilang.
mungkin sebab betul aku careless ..
mungkin TUHAN nak uji aku . sebab aku semakin lupakan dia .
yeelaa .. Tuhan marahkan aku .
sebab tu dia tarik balek apa yang ada pada aku .

aku kena belajar REDHA .

dear cinte . awak tak payah pk sangat okey ..
ada yang lebey baek untuk ite la tu agak nya .
nanty kite tukar handphone same new sim okey !

love you ! hug kuat kuat :)


No comments:

Post a Comment