Followers

Friday, June 24, 2011

SAHABAT

Malam ni aku rasa macam nak bermadah2 di bawah lampu kalimatang.. 
Aku tengah kebosanan tak tau nak buat apa sebenarnya..
so aku nak bercerita sikit la pagi2 bute ney... 
pagi yang macam ala2 sweet ney.. 
bertemankan anyss... 
aku nak menggali2 idea tok updated aku nye blog yang tak sehebt blog2 kawan2 aku yang laen.. 
ok sekarang aku nak teruskan pada cerita aku pagi ney..  
aku nak berkongsi dengan korang semua tentang beberapa perkara.. 
macam korang semua tau kan.. sharing is caring what?? 
haha.. korang pernah tak terpikir... 
KENAPA KITA HIDUP PERLUKAN KAWAN?

ney yang aku nak share ney.. 

We need our friends for many reasons,
No matter what the day or season...

We need friends to comfort us when we are sad,
And to laugh with when we are glad!

We need friends to give us good advice,
Someone we can count on to treat us nice.

We need friends to remember us when we have passed
Sharing memories that will always last

We need friends to help us solve our troubles
And to share good times so the joy is doubled!


Ait... mane yang laen ney..

jap2 nak cari...

hehe..


Ney lagi sorang...

jap nak cari gambar yang laen lak..

jeng3..


ha....

kan ramai tu...

ney semua sayang2 aku...

kawan2 yang ada selalu dalam kehidupan seharian aku...

dalam kehidupan ini yang terindah,

melalui usia remaja.

senda gurau, suka duka silih berganti..

meninggalkan kesan abadi...


uPssss.. 

termenyanyi lak..

hehehe...

aku sayang sangat2 kawan2 aku...

kawan yang baik adalah kawan yang ada masa kita susah dan senang..

I LOVE U !
-SAHABAT-







2 comments: