Followers

Thursday, June 16, 2011

bersiap sedia tok demotrasi esok.. :)

dupdapdupdap jantung ney..
tok tunggu esok..


esok aku ada demostration ntok subject english..
aku demo pasal apa??
hehehe...
banyak2 benda...
aku nak buat yang senang2 je...
tak nak la yang payah2...
t kalam kabut lak..
dengan nak kena speaking lagi..
huhuhu..
so banyak2 benda yang aku tengok membe2 aku buat...
ada yang buat ketupat guna reben...


seronok plak tengok tika buat demo tadi..
terasa plak macam nak raya...
ish pose belum lagi...
dah pikir nak raya..
huahuahua..
lagi apa ye..
ouh ye...
dengan tomy yang buat demo pasal pedang samurai..
best la gak..
then dia buat demo macamana perempuan nak jaga diri gunakan paper spray..
huhuhu...
sekarang ni aku tengah nak cari idea nak cakap apa esok..
nak tengok aku buat apa esok??

amacam??
mesti korang tengah pikir mana satu yang aku nak buat kan??
sekejap ye...
aku cari picture yang dekat sikit...
ermmmmm...


haaaa....
benda ney la yang aku nak buat...
nampak macam rumit....
tapi sebenarnye senang je...
bahan2nye...
1-Tisu
2-Reben
&
3-Gunting
sikit je kan bahan2nye....
tapi yang best nye..
nanti hasilnye buat aku tersenyum...
mudah2an esok aku dipermudahkan tok buat demo tu nanti..
aminnnnn... :)





No comments:

Post a Comment