Followers

Tuesday, July 2, 2013

Hobi baru

Kalau orang tanya apa hobi aku? aku pun tak reti apa nak jawab . sebab banyak benda yang aku suka buat . and kerap kali bertukar minat aku pada sesuatu .
contohnya macam sekarang ni aku suka sangat ambil gambar matahari terbit and terbenam . walaupun view tak berapa cantik . tapi aku puas hati dengan apa yang aku ambil . kadang aku snap je dari atas motor . kadang sanggup berhenti semata tergamam dengan apa yg aku nampak .
ni semua kes jerebu la ni . mula-mula peliklah dengan matahari yang tak berapa jelas . lama jugak lah macam tu . buat aku rasa rindu sangat kat matahari .
ada beberapa gambar yang buat aku tersenyum puas . :)


gambar ni aku ambil dalam perjalanan pergi kerja.


semasa pulang dari kerja


kejiranan nanish


love this one


masa jerebu 

No comments:

Post a Comment