Followers

Sunday, October 21, 2012

Berjauhan :(


kalau dah tajuk pun sadis.. aku yang menghadap lagilah sadis.. 
mana taknya.. ni baru seminggu dekat kampung dah rasa macam bertahun pulak.. 
dah terbiasa nak pergi kolej jumpa dia, nak makan saing dia, 
sehari kalau tak jumpa rasa pelik. tapi nak buat macamana kan, 
dah cuti semester, so kenalah berpisah sekejap. 
macamana lah nanti kalau dah habes belajar.. 
mesti lagi jauh. memandangkan kiteorang ni maken jauh, 
so kena cari cara baru dengan beli no digi.. wahhh.. 
toyol kuning ni lah yang banyak berjasa. mana taknye..
 mesej and call free 24 hours. bahagia lah aku.. 
so tak la lost contact. lepas seminggu ada kat kampung, 
ni lah ada masa nak online, baru ada mood nak update blog yang baru dikemaskan ni. mulalah seminggu ni teringat kat dia, rindu nak berjalan kat balau,
 rindu nak kasi ikan makan kat tasek. rindu nak keluarm akan dengan dia. 
semua benda yang aku nak siapkan mesti dia yang banyak tolong. 
macam ni rupanya rasa sayang , tapi dalam berjaga-jaga. 
bukan sebab apa , sebab takut , takut kehilangan. 
semua tu memang la Allah yang tentukan, 
semua yang kita nak tak semestinya dapat, 
macam tu juga apa yang aku inginkan. Allah sentiasa uji aku dengan macam macam dugaan, kadang aku tak larat sangat sebab tak kuat nak hadapi semua tu, 
bila ada yang menyokong, Alhamdulillah, 
aku maseh kuat lagi sampai sekarang. kalau difikirkan balek kalau lah dia tak ada,
 mybe aku tak rasa apa yang aku rasa sekarang. 
terima kaseh pada si dia yang ada untuk kuatkan aku.
walaupun hakikatnya aku ni tak sekuat manapun.

No comments:

Post a Comment