Followers

Tuesday, March 29, 2011

sempurnakah kite...

setiap hari kalau nak pikirkan perasaan orang memang susah.sangat susah..tapi kite ney manusia biasa yang hanya mampu merancang,ALLAH yang maha Esa yang menentukan. Belajar dari kesilapan,itu yang patut kite lakukan,kesilapan adalah benda yang akan semua orang lakukan,tak ad sape kat dunia ni tak pernah melakukan kesilapan..

tiada yang sempurna.semua manusia nak hidup yang sempurna,yang bahagia, tapi semua tu bukan datang dengan sendiri.kita sebagai manusia perlu berusaha untuk menjadikan semuanya sempurna yang hakikatnya tiada apa yang sempurna. aku juga nakkan segala2nya menjadi sempurna,tapi sayang..ALLAH belum temukan aku dengan semua tu.aku redha n terima semua ni. aku mahukan kebahagiaan yang kekal hingga nafas terakhir aku, dan aku mula paham, masanya belum tiba.aku masih mahu mengejar cita2 yang menjadi impian aku dan juga keluarga aku.aku mahukan semagat baru untuk aku terus gigih mengejar impian dan masa depan aku..

No comments:

Post a Comment